reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Radoslava Fillová

Radoslava Fillová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mama, partnerka, knihovníčka, cyklistka, jogínka Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Rozhodla som sa byť neverná

Radoslava Fillová

Rozhodla som sa byť neverná

Ten z vás, kto je presvedčený, že v 21. storočí platí otrepané náš zákazník, náš pán, zobuďte sa! Vôbec to totiž nemusí byť pravda. Môže sa vám ľahko stať, to, čo sa stalo dnes nám. Tento článok slúži predovšetkým na pobavenie.

  • 24. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 14 669x
  • 79
Kačka po mojom

Radoslava Fillová

Kačka po mojom

Nepovažujem sa za celkom domácu žienku, pretože varenie nepatrí medzi moje obľúbené záľuby. Skôr je to moja neobľúbená záľuba. Menej obľúbených domácich záľub mám viacej, ale úsmevné historky mám hlavne z kuchyne.

  • 5. okt 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 503x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu