reklama

Kačka po mojom

Nepovažujem sa za celkom domácu žienku, pretože varenie nepatrí medzi moje obľúbené záľuby. Skôr je to moja neobľúbená záľuba. Menej obľúbených domácich záľub mám viacej, ale úsmevné historky mám hlavne z kuchyne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

 Nebude asi až také zlé, pretože moji dvaja synovia vyrástli na švárnych šuhajov. Ten starší je už dospelák a má cez dva metre. Keďže sa priznávam ku tým neobľúbeným záľubám, mám aj mnoho tých obľúbených a je ich viac, nakoľko sa v kuchyni zdržiavam iba vtedy, keď musím. Keby som nemusela, určite sa venujem tým radosť spôsobujúcim záľubám. Ale...

Našla som spôsob ako variť a zároveň sa venovať napríklad športu, ktorý milujem. Prišla som na to úplne náhodou, v čase vianočných sviatkov, keď bolo vonku príšerne veľa snehu a ja strašne rada lyžujem. Mala som v pláne piecť kačku. Vedela som, že to je zdĺhavý proces. Kačku nasolenú deň dopredu som naplnila plnkou, ktorú som mala raz-dva. Šupla som ju do rúry na 50 stupňov a hor sa na lyžovačku. Lyžiarske stredisko je od nás vzdialené 30 minút a tak sme sa spolu s mojimi dvomi deťmi ocitli na svahu veľmi rýchlo. Dvojhodinovú permanentku sme využili do poslednej minúty. Počas lyžovania mi ani na um neprišla nejaká kačka v rúre. Otvorením dverí do bytu nás prekvapila nádherná vôňa pečenej kačacinky. Takmer upečenú som ju odokryla, kým sme sa poprezliekali, kačka sa dopiekla do zlatista a mohli sme si pochutnávať na trochu oneskorenom, ale o to chutnejšom obede. Keďže mi toto pre mňa veľmi praktické varenie prinieslo radosť, prišiel deň, keď som si povedala, že to skúsim opäť. Tentokrát som sa chystala upiecť kuriatko, tiež dozlatista, ale bolo ideálne počasie na bicyklovanie. Bicyklovanie patrí medzi môj ďalší prudko obľúbený šport. Obľúbila som si ho spolu s partnerom, ktorého veľmi ľúbim. Dohodli sme sa, že ideme bicyklovať a pripojil sa ku nám aj mladší syn. Pocit, že môžem ísť bicyklovať a zároveň aj variť bol veľmi potešujúci. Kuriatko bolo raz, dva v rúre. Opäť na 50 stupňov a môžeme ísť. Pred panelákom sme si dohodli trasu, samozrejme najlepšie nám vyhovuje terén a čím ťažší, tým lepšie. Šliapali sme prudkým kopcom stále dohora. Občas som zosadla z bicykla a ťažšie úseky potlačila (vtedy som nemala nohy tak trénované ako teraz ). Vyštverali sme sa na kopec a od dohodnutého cieľa nás delila asi hodinka. Trochu som začala mať obavy o chrumkavý obed. Musela som s pravdou von a môjmu miľúbenému aj synovi som oznámila, že ja sa musím vrátiť, lebo sa nám doma pečie kura. Vôbec to nebol problém, lebo pobicyklovali sme si a tak sme šli všetci traja na pečené kura.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To, že dám variť napríklad zemiaky a odbehnem si na nákup, je už pre mňa bežná záležitosť. Ak si chcete zobrať odo mňa príklad, zemiaky treba dať variť do veľkého hrnca, aby mala variaca sa voda priestor . A v rúre sa dá upiecť veľmi veľa jedál. Ak si príklad zobrať nechcete, vôbec sa vám nečudujem. Neraz som dostala otázku, či sa nebojím, že sa niečo stane. Nie nebojím sa, len o tom nehovorte mojim susedom. Som úplne normálna, žijem bežný, veselý a celkom obohatý život a verte, občas som aj doma, keď varím. 

Radoslava Fillová

Radoslava Fillová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mama, partnerka, knihovníčka, cyklistka, jogínka Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu